mag ik terug in de tijd? - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu mag ik terug in de tijd? - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu

mag ik terug in de tijd?

Blijf op de hoogte en volg kelly

04 Maart 2015 | Curaçao, Willemstad

4 maart alweer! de tijd hier gaat zo verschrikkelijk snel!!
er is ook alweer zoveel gebeurt in de afgelopen maand, eigenlijk heb ik niet zoveel tijd om steeds iets te posten omdat ik het steeds vergeet.

vlak na mijn vorige post heb ik een auto ongeluk gehad hier op curacao, heet stom en ik kon er niks aan doen. hier is het heel raar maar als je een ongeluk hebt gehad moet je je auto laten staan zoals die dan staat en 199 bellen. als die foto's hebben gemaakt dan mag je je auto pas verplaatsen en moet je alles invullen voor de verzekering. mijn auto is WA verzekerd dus moet zelf al mijn eigen schade betalen...... mijn hele deur van de bestuurderskant was echt helemaal ingedeukt en kon niet meer dicht, achterklep kon niet meer dicht. schade aan de zijkant. dat ging mij een hoop geld kosten,... uiteindelijk heb ik een 2e hands deur gekregen in mijn auto en is er iets uitgedeukt waardoor de achterklep weer dicht kon en de prijs nog mee viel. zelf kreeg ik weer last van mijn nek maar dat is nu op dit moment gelukkig alweer heel veel beter! de wond op mn voet is genezen zit alleen een lelijk litteken.

ook heb ik vakantie gehad, en dat begon met carnaval! WAUW carnaval. echt geweldig gewoon. ik had mensen leren kennen die een stand hebben waar je een bepaald bedrag voor moest betalen en dan onbeperkt eten en drinken had. dus dan was je niet aan het slepen met koelboxen drank en eten.
op die stand was werkelijk alles wat je wilde drinken, cocktails normaal frisdrank. en natuurlijk water . het was overdag en de zon scheen goed dus dat was ook wel nodig. ook was er een dj en kreeg je heel lekker eten.
de optocht was echt onwijs mooi! dat is echt iets wat je ooit in je leven heb moeten meemaken!! carnaval!! na de optocht waren we door gegaan naar wet & wild. waar op zondag van 10 tot 11 een happy hour is.
deze dag was echt super!!!

ook was sander gezellig een weekje langs en hebben we heerlijk weekje zon zee strand gehad:) en bijna elke avond zijn we gaan stappen wat hier normaal is in een week hahah. lekker eten lekker uiteten en leuke dingen doen:)

Sander ging weg en 2 dagen daarna kwamen mijn moeder en oma aan op curacao, echt super leuk want ik had ze gemist. we zijn een dagje naar klein curacao geweest. de boot was een ramp maar eenmaal daar was het super mooi voor mij de 2e keer daar maar voor moeders en oma de eerste keer. ook gingen er 3 huisgenootjes mee dus was erg gezellig.
de zee is daar nog blauwer en het strand nog witter! wauw wat is het daar mooi. dagje chillen in de zon. ook heb ik punda en ontrobanda laten zien, de struisvogels en een paar hele mooie strandjes. en natuurlijk mijn huis en mijn werkplek. ook zijn we gisteravond heel erg lekker uiteten geweest met het beste uitzicht van heel curacao. ik hoop dat oma en mama genoten hebben deze week en zie ze over een paar weekjes weer.
ik vond het heel erg leuk om ze alles te laten zien.
ook heb ik een paar dagen in hun hotel verbleven, warme douche en een lekker zacht bed wat had ik dat gemist hahah onbeperkt eten en drinken wat je maar wil en hele vriendelijke mensen.

morgen ga ik naar MIAMI daar heb ik zoveel zin in!!!!! 4 dagen en 3 nachten naar miami, gewoon omdat het kan vanaf hier!! met 2 huisgenootjes gaan we er heen.

nog 3,5 week en dan alweer naar huis..... TIJD GAAT VEEEEEEEEEELS TE SNEL

morgen eerst maar eens naar MIAMI BEACH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2015

op weg naar huis!!

18 Maart 2015

ga het missen

11 Maart 2015

bijna weer naar huis....

04 Maart 2015

mag ik terug in de tijd?

26 Januari 2015

de tijd gaat gaat snel!
kelly

op 2 januari vertrek ik voor 12 weken naar curacao voor een stage op een basischool. ik ga met de organisatie wereldstage en heb er onwijs veel zin in!

Actief sinds 16 Dec. 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 3678

Voorgaande reizen:

16 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: