bijna weer naar huis.... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu bijna weer naar huis.... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu

bijna weer naar huis....

Blijf op de hoogte en volg kelly

11 Maart 2015 | Curaçao, Willemstad

wauw wat een week weer. miami!! was zooo gaaf. zoveel gezien en geshopt. op het strand gelegen. bij een diner gegeten natuurlijk american pancakes. het was zo gaaf en leuk. stappen was jammer genoeg iets minder maar dat liet mijn weekend niet verpesten.

nu nog mijn laatste dingen doen aan mijn opdrachten voor stage, alles is gelukkig bijna afgerond.
de kinderen ga ik oprecht echt missen. heb zo leuke band opgebouwd met deze klas. met mijn begeleider. op deze school heb ik het echt naar mijn zin!
in de middagen help ik ook een jongetje waar ik een goede band mee heb gekregen. ik ga ze missen als ik thuis ben!

wel mis ik iedereen thuis nu wel heel erg. mijn moeder en oma heb ik gelukkig kort geleden nog gezien maar het afscheid viel weer zwaar...
mijn zus haar buikje groeit hard en mis haar met de dag meer en meer!! en derest van mijn familie en vrienden mis ik ook. aan de ene kant vind ik het fijn om iedereen weer te zien als ik thuis ben maar aan de andere kant ga ik mijn nieuwe salinja familie ook heel erg missen. de band die ik hier opgebouwd heb met de mensen in het huis. de gezelligheid. de feestjes uiteten. naar het strand.

mijn laatste 2,5 week zijn nu ingegaan vind het moeilijk omdat je een heel nieuw leven hebt opgebouwd en heel zelfstandig geworden bent. je woont op jezelf en doet alles zelf. alles zelf regelen. bevalt me eigenlijk wel prima. tis nu nog even genieten van alles hier, laatste 2 weekenden zon meepakken en mijn laatste dingen op stage afmaken.

maar zie ook heeeel erg uit naar het moment dat ik mijn familie en vrienden weer in mijn armen kan sluiten op schiphol!

tot snel allemaal:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2015

op weg naar huis!!

18 Maart 2015

ga het missen

11 Maart 2015

bijna weer naar huis....

04 Maart 2015

mag ik terug in de tijd?

26 Januari 2015

de tijd gaat gaat snel!
kelly

op 2 januari vertrek ik voor 12 weken naar curacao voor een stage op een basischool. ik ga met de organisatie wereldstage en heb er onwijs veel zin in!

Actief sinds 16 Dec. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 3672

Voorgaande reizen:

16 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: