ga het missen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu ga het missen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu

ga het missen

Blijf op de hoogte en volg kelly

18 Maart 2015 | Curaçao, Willemstad

volgende week zaterdag sta ik alweer op schiphol..
de tijd is zo verschrikkelijk snel gegaan.
vanochtend onderweg naar stage zat ik er over na te denken dat ik het leven hier onwijs ga missen.
de cultuur, het klimaat en alle mensen. zelfs die ene man die ik elke ochtend weer naar zijn werk zie lopen met een koptelefoon op.
smiddags thuis komen en overal even buurten.
spontaan toch weer even gaan stappen die avond wat eigenlijk helemaaaaaal niet de bedoeling was natuurlijk want t wekkertje gaat toch elke dag net ff te vroeg....
elke zaterdag naar zanzi happy hour meepakken en even blijven hangen of niet. toch maar op zaterdag vroeg slapen want zondag weer optijd op om lekker dagje westpunt te pakken. een van de playa's . de meeste heb ik nu gezien en aankomende zondag waarschijnlijk nog met een groep naar playa cas abou!! laatste zondag bijbruinen.
ik werk tot donderdag en vrijdag avond vlieg ik dus aankomend weekend ookal even mijn koffer inpakken zodat ik vrijdag nog even lekker kan chillen nog bij saint tropez wat DE plek is als je nog even 2 of 3 uurtjes vrij hebt smiddags.
mijn verrote perfecte autootje voor hier die nu wel veel met mij heeft meegemaakt haha maar t rijd en brengt me altijd van a naar b

de kindjes op stage ga ik ook onwijs missen. je bouwt zo een band op met de kinderen en leerkrachten en dan vertrek je. heb iig een super leuke stage en de mensen zijn echt top. gister begon er een kindje te huilen toen ik hem aan het voorbereiden was dat ik volgende week wegga dus dat hij aan een andere juf moest gaan wennen, dat valt dan wel erg zwaar.

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ook ben ik heeeeel erg blij als ik mijn familie en vrienden weer zie!! ik mis ze

xxxxxxxx vanuit het mooie curacao

• 18 Maart 2015 - 15:39

Karin Engelhart:

ach Kel wat gaat de tijd snel en wat heb je een hoop meegemaakt,vind het zo stoer van je.
    Dit kunnen ze je in iedergeval niet meer afpakken,een hele mooie levensles.

Dikke knuffel en geniet nog even