het is begonnen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu het is begonnen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu

het is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg kelly

05 Januari 2015 | Curaçao, Willemstad

nou daar zijn we dan, op curacao! het was vooral even wennen aan het tijdsverschil haha. maar dat komt helemaal goed. vanochtend op kantoor geweest bij wereldstage en allemaal uitleg gekregen enzo.

vanmiddag even lekker rond gereden door curacao met een paar mensen om de weg een beetje te leren en als het goed gaat donderdag lekker mijn eigen autootje:) wat kan een mens blij zijn . even voor de duidelijkheid je kan hier niet fietsen en niet lopen! naja kan wel maar de afstanden zijn een beetje groot daarvoor en het is gevaarlijk...
boodschappen zijn echt super duur maar er is wel een appie met al het nederlandse eten hahahahah

morgen eerste stage dag!!! spannend!! heb er wel onwijs veel zin in!!

spreek jullie snel weer:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

• 06 Januari 2015 - 19:07

Annemiek Visser:

Leuk kelly.
    We gaan je verslagen volgen. X