de tijd gaat gaat snel! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu de tijd gaat gaat snel! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van kelly rijpma - WaarBenJij.nu

de tijd gaat gaat snel!

Blijf op de hoogte en volg kelly

26 Januari 2015 | Curaçao, Willemstad

het is alweer 26 Januari, de tijd gaat hier zo snel!

heb het echt super naar mijn zin, stage is leuk en krijg veel verantwoordelijkheid alsof ik er al werk eigenlijk. het zijn wel lange dagen maar ben wel elke vrijdag lekker vrij en daar geniet je toch wel heel erg van,

elke avond is hier wel een happy our en elke avond gaan er wel mensen stappen. elke avond red ik niet omdat ik lange dagen maak maar ga zo veel mogelijk. maandag saint tropez, dinsdag allies, woensdag gabana, donderdag is het sinds ik hier ben een loco bus geweest dat houd in dat je met eigen drank en heel veel muziek met zn alle in een bus word gepropt zonder ramen en over het hele eiland gaat rijden heel gezellig! haha. vrijdag verschild een beetje en zaterdag van 5 tot 6 is er happy our op zanzibar dus is iedereen daar te vinden. daarna is er lekkere muziek dus blijf je altijd wel hangen. lekkere pizza's eten daar en weer door haha. op zondag uitslapen en tot nu toe elke zondag naar een ver strandje geweest iets wat niet touristisch is en super mooi. lekker rustig is het daar en hoe kan je beter uitbrakken op een wit strand met een helblauwe zee waar je heel leuk kan snorkelen?

ook ben ik naar klein curacao geweest, dat is echt iets wat je MOET doen als je op het eiland bent. daar is het nog mooier en het water nog blauwer en het strand nog witter dan op curacao zelf. wij waren met een boot gegaan waar je een lekker ontbijt kreeg en als lunch een perfect georganiseerde BBQ wat ook echt heerlijk was. door de dag heen kon je gratis water en sap pakken wat natuurlijk gekoeld was.

ook ben ik een middag naar de struisvogels geweest wat echt heel
leuk en grappig, net zoals klein curacao is dat ook iets wat je moet doen als je hier bent op curacao.

elke avond eet je wel met huisgenootjes of haal je wat eten, het is vooral erg makkelijk met eten hahah
met de lunch kan ik wel even snel naar huis om te eten want mijn huis is dichtbij.

met autorijden is het hier helemaaaaaal vaag. er bestaan regels maar die zijn er eigenlijk niet, rij zo hard je zelf wil en elke rotonde en elk kruispunt is weer heel anders, je hebt niet overal rechts vooral en de wegen zijn echt super slecht.

wel gaan er heel veel huisgenootjes weg aankomende donderdag en vrijdag dus het word even saai, de nieuwe lichting komt gelukkig snel en dan ben ik weer iemand die alles weet hier terwijl dat nog helemaal niet zo is haha.

dit was het voor nu even als ik tijd heb en eraan denk zal ik binnenkort weer wat posten!! en anders moet je mij maar even een berichtje sturen:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vanuit curacao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2015

op weg naar huis!!

18 Maart 2015

ga het missen

11 Maart 2015

bijna weer naar huis....

04 Maart 2015

mag ik terug in de tijd?

26 Januari 2015

de tijd gaat gaat snel!
kelly

op 2 januari vertrek ik voor 12 weken naar curacao voor een stage op een basischool. ik ga met de organisatie wereldstage en heb er onwijs veel zin in!

Actief sinds 16 Dec. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 3684

Voorgaande reizen:

16 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: